fredag 4. mars 2011

Bilderas fra det hvite badet vårt:)



Først og fremst så ønsket vi å ha nostalgiske blandebatterier, synes det gjør nesten hele badet! Jeg fant en gammel skjenk for 150 kr som jeg har malt hvit og selvfølgelig pusset i kantene;) Denne skjærte vi da hull i og felte ned to porselensvasker. Synes det blir litt mer personlig over det hele:)




Har også nostalgisk blandebatteri til badekaret vårt som har løveføtter, dette var bare en drøm som gikk i oppfyllelse!



Fikk en annen skjenk fra tanten til svigermor som jeg tok av dørene på, ville heller ha et hvit gammelt laken som forheng.. Det gir et mer landlig og sjarmerende uttrykk..



Måtte ha med litt detaljer fra badet til slutt.. Det gamle vaskebrettet stod på gården vår, så det er morro å ha fremme! En perleblomst i en søt kopp gjør susen synes nå jeg:)

Ønsker alle en god helg!!

6 kommentarer:

  1. Badet dikkøns er bare kjempefint,misunner litt det badekaret alså;)skulle så gjerne hatt plass:)
    Har blitt eit heilt supert bad!
    God klem!

    SvarSlett
  2. Hei Maye.. - fikk linken til bloggen din fra Trine :-D Så utrolig spennende at du har startet din egen lille blogg :-)) badet var jo helt utrolig fint :-) Gleder meg til å følge med videre :-)

    Jørn E

    SvarSlett
  3. Næmmen, heei!
    Så hyggelig å se deg her inne, da!
    Visste ikke at du blogget, jeg ;-)

    Stilen din er jo bare heelt etter min smak.
    Nyyydelig!! Og badet?!? Stunning!! Jeg vil også ha badekar med løveføtter og nostalgisk armatur!! Må bare prøve å overtale Helge som vil ha hjørnebadekar... ;-)

    Håper dere har det fint, og at lille vokser og koser seg ;-)

    Gleder meg til å følge deg videre :-))

    Klemmer

    SvarSlett
  4. For et utrolig koselig bad dere har!! Elsker de nostagiske blandebatteriene, og løveføttene på badekaret!! Fin inspirasjon til vi skal til på hovedbadet..-en gang ;-) Ha en fortsatt fin helg!! Klem

    SvarSlett
  5. Åh, så morro med kommentarer!! Nå ble jeg glad :D Tusen takk alle sammen, har blitt veldig fornøyd med badet vårt!

    Holder på å pusse opp mange rom så kommer mer bilder etterhvert! :D

    SvarSlett
  6. Kjempeflott alt sammen her! Så flinke dere er! Vi må ta oss en tur oppom dere en dag, har ikke sett granli enda :) Smart å lage egen baderomsinnredning, det har vi også tenkt til. Blir jo så bra! Vanskelig å felle ned vaskene? Ha en fin uke:)

    SvarSlett